top of page
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

R-van-U

Updated: Sep 12, 2018


Het begint in februari 2017 met de columns ‘Van vader op zoon’ en ‘We zijn wie we zijn’ op Facebook. Al snel loopt het bereik op, wordt het veel gedeeld en pikken grote kanalen R-van-U op. Alleen bij Voetbalultras hebben de twee columns al een bereik van meer dan 200.000 en worden de stukken 4500 keer gedeeld. Hierna volgen veel meer columns en de naam R-van-U duikt steeds vaker op.


Mijn naam is Remco Kraak, ik ben een liefhebbende vader van een zoon en dochter met een grote passie voor voetbalcultuur, FC Utrecht en schrijven. Op dit moment schrijf ik columns voor Voetbalultras, Indehekken, de supportersvereniging van FC Utrecht en publiceer ik op mijn eigen website. Dit gaat veel verder dan voetbal.


Op dit moment ben ik met een boek bezig over de Nederlandse voetbalcultuur. Binnenkort de eerste update!


Op zoek naar een columnist, blogger, ghostwriter of tekstschrijver? Neem contact met me op.

63 views0 comments
bottom of page